Αγαπητοί συνεργάτες και φίλοι,
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε πως το Διαγνωστικό μας Κέντρο, μετά από μια περίοδο εντατικών εσωτερικών και εξωτερικών ελέγχων, πιστοποιήθηκε επίσημα από την Κυπριακή Εταιρεία Πιστοποίησης (ΚΕΠ) κατά το πρότυπο ISO 9001:2015. Η απόλυτη προσήλωση μας σε θέματα ποιότητας και η τήρηση των διαδικασιών επίτευξης αυτής, επιβεβαιώνεται και επίσημα με την πιστοποίηση αυτή.
Η διαχείριση ποιότητας είναι η βάση της ανάπτυξης για όλους τους οργανισμούς. Ανάπτυξη σημαίνει η ικανότητα αντιμετώπισης των προκλήσεων που επιφέρουν οι συνεχείς αλλαγές. Πολλές απαιτήσεις, όπως η εξέλιξη της τεχνολογίας ή η αυξανόμενη πίεση του ανταγωνισμού επιτάσσουν στους οργανισμούς να μεταβάλλονται συνεχώς προκειμένου να προσαρμόζονται στις αγορές τους, όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά.
Όσο σημαντική είναι η προσαρμογή αυτή, άλλο τόσο απαραίτητη είναι η συνεχής εξέλιξη της γνώσης, καθώς είναι το προαπαιτούμενο για ανάπτυξη και εξέλιξη ενός οργανισμού στην αγορά. Ωστόσο, η ανάπτυξη αυτή δεν αποτελεί απλώς μία αντίδραση σε βραχυπρόθεσμες κρίσεις, είναι πάντοτε μία μακροπρόθεσμη διαδικασία. Για τον λόγο αυτό, μία ορθώς λειτουργική διαχείριση ποιότητας, δημιουργεί την απαραίτητη δομή για συνεχή ανάπτυξη, προκειμένου να ενισχυθεί η ικανοποίηση του πελάτη και συνεπώς η επιτυχία στην αγορά.
Το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001 αποτελεί μία διεθνώς αναγνωρισμένη, αξιόπιστη και δοκιμασμένη βάση για την εφαρμογή της Διαχείρισης Ποιότητας. Σε ολόκληρο τον κόσμο, προωθεί την περαιτέρω ανάπτυξη των οργανισμών και δημιουργεί συνθήκες εμπιστοσύνης στις σχέσεις μεταξύ των εταιρειών, των πελατών και των προμηθευτών τους.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: το 2013, 1.138,155 πιστοποιητικά ISO 9001 εκδόθηκαν σε 187 χώρες. Αυτό αντιστοιχεί περίπου στα τρία τέταρτα όλων των πιστοποιητικών ISO – και ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται.
Οι προσερχόμενοι στο Κέντρο μας, αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι σ’ αυτό, μπορούν να συνεχίσουν να είναι βέβαιοι για την αξιοπιστία των εξετάσεων που υποβάλλονται, την ασφάλεια των μεθόδων και την βέλτιστη αναπροσαρμογή των διαδικασιών που ακολουθούνται, έτσι ώστε ο στόχος της ποιότητας να είναι καθημερινά επιτεύξιμος.